سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ |۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 10, 2024
هیئت

رییس شورای هیئات مذهبی مازندران بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت هیئات مذهبی در راستای جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، محمدعلی باقری طی سخنانی در نشست با نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که شورای هیئات مذهبی به عنوان مرکز راهبری و مدیریت فرهنگی جامعه نیازمند حمایت قانونی مجلس شورای اسلامی است،خواستار برگزاری نشست شورای هیئات مذهبی کشور با هیأت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی، فرهنگی و ... شد.

وی افزود: علاوه بر این در زمینه جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس منویات امامین انقلاب و همکاری کمیسیون‌های شورای هیئات مذهبی با کمیسیون‌های مجلس اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم با این نشست و دیدارها بتوانیم گام‌های مؤثری برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قله برداریم.

رییس شورای هیئات مذهبی مازندران همچنین گفت: همچنین براساس بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید از جوانان و نیروهای جهادی در مدیریت کشور استفاده شود و به دولت و مسئولان در این باره توصیه شود.

علی بابایی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، ضمن قدر دانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی بیان داشت: کمیسیون اجتماعی با همراهی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آماده همکاری با شورای هیئات مذهبی به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردمی در جهت توانمندسازی، آموزش و تخصیص اعتبار برای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha